1 Aralık 2014 Pazartesi

42 Beden D O N !

Bir arkadaşımın başına geleni anlatacağım. Bire bir yaşanmış benim karnıma ağrı girerek gülerek dinlediğim bi olay.
Mevzu şu;
Bizim kızımız bu bebe ile 4 yıldır beraber. Harala gürele bir ilişki içindeler. Güllük gülistanlık değil belki ama seviyor işte kızımız. Bizim bebenin hödüklükleri canına tak etmiş olacak ki resti çekiyor bu ayıya.
4 gün ayrı kalıyorlar. 4.günün sonunda bu ayı salya sümük geri önüyor bizimkine. Sevgi kutsaldır aşk büyüktür diyip veriyor bizim kızımız bir şans daha. Akşam bebenin evine gidiyorlar. Adam odada tv izlerken kızımızda ortalığı toparlayayım diyor. Adamın odasına gidiyor.
Yatağı toplayacak bir bakıyorki yatağın kenarında bir DON !
42 beden bir don hemde !
İlk anın şokunu atlatınca parmağının ucuna takıyor donu bebenin karşısına dikiliyor.
“bu ne ? “ Diye soruyor.
Adamın gayet panik bir halde verdiği cevap “VALLA BENİM DEĞİL “
Be hey angut kuşu senin değil orasını biliyoruz. Soru şu kimin bu hangi şırpıntının ? üstelik 42 beden don ayol ! bre zevksiz ayı ! Tanga bile değil bildiğin anane donu bu !
Bizimki ardı ardına palavralarını sıralıyor.
“arkadaşıma evin anahtarını vermiştim o kız arkadaşı ile gelmişti”
“temizlikçi kadının olabilir “
“ya aşkım valla billa benim değil bana ait değil”
Bak halen benim değil diyor. !
Sonuç olarak kızımız haklı olarak adamın üzerine atlıyor. Onu aldattığı için değil yalnız.. aldattığı kadının 42 beden anane donu giymiş biri olduğu için. Tırnaklarını yüzüne bir güzel geçiriyor. Kafasına sehpada duran sepeti indirip evi terk ediyor.
Erkek adam aldatıyorsa ağda da yaptırmalı bence.
Zaten aldatıyorsa adam da değildir ya.. o ayrı bir konu.. Bare bahanen kılıfına uygun olsun dimi ? Yani aldatıyorsun delil bırakıyorsun üstüne yakalanıyorsun yalan söylüyorsun .. bide sıçtın sıvıyorsun..
Benim başıma gelseydi..
O Don’la onu boğardım. Taksim meydanında ibreti alem diye asar, gözlerini oyar ağzını dikiş ipliği ile dikerdim. Molekülüne ayırır her bir molekülünü 7 bölgeye gömderdim.
Biz ki kilo vereceğiz diye uğraşırken, 42 beden don’la aldatılmak ne kadar ağır ya !
36 beden tanga olsa neyse !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder