1 Aralık 2014 Pazartesi

Bize Kendinden Bahseder misin ?

Sevmediğim sorudur. “bana kendinden bahsedermisin ?” İnsan kendinden nasıl bahsedebilir ki ? Mütemadiyen atarlar. Hep güzel iyi huylarını anlatır dururlar. “spor yaparım, kitap okurum, çok insancılım.. bla blaa”
Bana kendinden bahset dediklerinde gözlerim büyüyor, avuçlarım terliyor şakaklarım atıyor.
sol gözüm seğirmeye başlıyor. Böyle soran insanlara sadece “ileri derecede sevimsiz “ diyorum..
Çünkü;
80 model ikizler kadınıyım. Kurumsal bir firmada 15 yıldır ücretli çalışanım. Kişilik özelliklerimden bahsetmem gerekirse ; acaip değişik biriyim. Sinirliyim. Doğru bildiğimden kesseniz geri adım atmayan bu sebeple burnu boktan çıkmayan herkezide kendi gibi sanan saftiriğin tekiyim.
Bir evin ilk kızı; erkek olması gerekirken son anda kız olarak dünyaya yollanan babasının ilk göz ağrısı sülalesinin korkulu rüyası bir insanım.
Eğlenceli ve komik olduğum kadar içinde taşıdığım o duygusallığı bir türlü saklayamayan , Aşk’ta yüzü bir türlü gülmemiş tabiiri caizse nerde öküz var gidip onu bulan biriyim.
Bulmakla kalmayıp hint kızı gibi ona tapıp her ilişkisinin sonunda ne yazıkki hüsarana uğrayan, Her türlü sendromu teker teker yaşayıp hep sil baştan yapan ama bir türlü yılmayan inatçının tekiyim.
Ve halen aradığı aşkı bulamamış , son seferindede bildiğiniz duvara tosladıktan sonra aramaktan vazgeçtim. Yani mert fırat aşkımdan ölse bakmamaya karar verdim.
Dostlarımdan kazık yemeyi huy olarak benimsemişim. Sessiz kaldığım sürece gözlerinde kral olurum , eeee yetti ama dediğimdede son söylemem gerekeni ilk önce söyleyip lafı gediğine koyarım. Bu sebeple çok üstünü çizdiğim insan vardır hayatımda asla pişman olmadığım.
Küçükken kız kardeşimi balkondan atıp yastıkla boğmaya çalışmam var bide. Şimdilerde iyiki yapmamışım dediğim.
Annem benimle baş edemezmiş küçükken. Bu sebeple o zamanın intikamını şimdilerde evde kaldın demekle çıkartıyor.
Akrabalarım içinse yazabileceğim çok şey var ama hepsinin elbetteki sırası var. Onlarda benden farksız.. Hepsi ayrı bir karakter. Hepsi ayrı bir mevzu. Haa birde aşık olduğum her adamı benden sonra evlendirmem var ki evlere şenlik. Aşık olmayı bırak bana gözü değen her erkek benden sonra nikah masasına oturmuştur. Tecrübe ile sabittir efendim.
Suçu erkeklerde aramayı bırakalı çok oldu. İğneyi onlara çuvaldızıda onlara batırıyorum belki ama.. Vallahi bildiğiniz gibi değil. Hepsini teker teker anlatacağım.
Yaptığım ya da yapacağım hiçbir şeyden zerre pişmanlık duymadım.
Söylediğim her sözün arkasında durdum.
Bazen astım yüzümü muşmulaya döndüm.
Bazen gülücükler saçtım heidi oldum.
Bazen ağladım utanmadan hiç kimseden.
Uzun lafın kısası..
Kimse kendini dürüstçe anlatamaz. Anlattığını sanan kişinin eksik parçaları muhakkak vardır.
Bütün yazdıklarıma özetle diyebileceğim tek cümlem “ beni tanısanız çok seversiniz”

1 yorum:

  1. Tek kelimeyle BAYILDIMMM bir insan kendini ancak bu kadar güzel mi anlatır. Senin de dediğin gibi “ beni tanısanız çok seversiniz” bence de seni okuyan herkes seni çok sevecek ne diye bilirim ki zaten tanıyanlar SEVİYOR.....

    YanıtlaSil