2 Aralık 2014 Salı

Yürümeyin

Yapma arkadaşım.
Yapma ciğerim.
Yapma!
Bana en son “ bana yürü” diyen adamı yanlış anlamış olacağım ki yürümekten ziyade adama depar atmıştım. Saf saf adama yürümüşüm sonraki günlerde koşsamda nafile. Adam çoktan metrobüse binmiş topuklamıştı. Sonuç; hüsran. Ellerimde çiçeklerle kapısında mal gibi kaldım ! Çiçekler kök saldı ben halen bekliyorum !
Malum; aşk hayatım hep boka sarmış aradığını bir türlü bulamamış zaman zamanda ne aradığını unutan bir yapıya sahibim. Kendimi ne zaman geri çeksem hayatımı rölanti seviyesine alsam bir bakıyorum ki etrafımda “bana yürü; benim sana yürümeye götüm yok ama sen bana yürü” diyen tipitiplerle donatılıyor.
İstemiyorum.
Kardeşim; yürüyeyim yürümesinde bu işler böyle olmuyor ne yazıkki. Yani adam karşıma geçip bana ; “seninle bir gece geçirmek istiyorum sonrasını bilmiyorum” dese gözümde kral olacak. Ama soytarı olmayı seçiyorlar. Bizde kızlar grubunda bu soytarılar ile pek bi eğleniyoruz. Yalan değil. 40 tane yalanla 12 tane takla ile kendini basite indirmenin ne gereği var ? Azcık dürüst olacaksın hepsi bu.
Ama gel gelelim bu yürekte adam ne yazıkki yok. Beylerimiz kendilerine o kadar güveniyorlarki sanarsınki sadrazamın akrabası. ( buradaki akraba mecazen yazılmıştır ) Yani bulunmayan hint kumaşları olduklarını sansalarda ucuzlukta bit pazarında satılan 2.el giysiden farksızlar gözümde.
20 gün önce bana deli danalar gibi yazan adam bi baktım sevgili yapmış. Allah mesut etsin etmesinede.. Ne ara buldun ? ne ara aşık oldun ? hani bana yürüyordun ? noldu ? Fazla naz aşık usandırır anlarımda ben sana naz da yapmadım ki ? Tamam seni ekip akşam başka bir eğlenceye gidip boy boyda resim paylaşmış olabilirim ama bi sor neden die ? Çünkü aşk acısı çekiyorum taaammı ? Çünkü bana yürü diyen adama yürüdüğüm için kafamı duvardan duvara vuruyorum taaammmı!
Alla aşkına bana yürümeyin beyler. Küçücük akıllarınızla benimle raks etmeye kalkmayın bu saatten sonra. Saçma sapan egolarınız beni benden alıyor inanın. Abuk sabuk kendine olan güvenlerinize kıçımla gülüyorum. Farkındamısınız dalga geçiyorum hepinizle. Ha ben kendime güveniyorum senin düşündüğün gibide değilim diyorsan götüne güveniyorsan eywallah . Zaten bunu diyen adamla hemen evlenir kulu kölesi olurum.
Yürümüyorum kimseye bildiğiniz sabit durduğum yerde duruyorum. Yukarıdada belirttiğim gibi; en son yürüdüğümden bu yana kendime yeni yeni gelmeye başladım. Şimdi gelene atar gidene gider yapıyorum. Umursamıyor ilgilenmiyorum.
Aşık falanda değilim.
Zaten aşık olunacak adam bu diye ne zaman düşünsem ellerimde çiçeklerle kala kalıyorum. Sonra papatya fallarına sarıyorum.
Her seferinde Sapla kökle başbaşa kalıyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder