6 Mayıs 2014 Salı

Aga Bu Nedir ?

Estetiğe karşı olmayan biriyim. Bir kadın eğer gerekli görüyorsa estetik yaptırmalıdır. Zamanımızın bize getirdiği teknolojik herşeyden yaralanıyorsak Cerrahların bizim için yapacağı değişiklikleride kabul etmeliyizdir. Eğer görünümümüzden memnun değilsek yada eksiklik var ise yapılmalıdır.
Ancak..
Doğallığı bozmadan.
Burnumda olan yamukluk nedeni ile 8 ay önce burun operasyonu geçirdim. Doktorum Sayın Cem Payaslı’dır ve gördüğüm görebileceğim en iyi doktordur. Doktor kimliğini bir tarafa bırakın kendisi mükemmel bir insandır. Bana o sihirli elleriyle bir burun yaptı estetik olduğunu kimseye inandıramıyorum. O kadar doğal ve benimle bütünleşen bir burun. Ve yıllardır esas hayalini kurduğum şey içinde geri sayımımız başladı.. 
Evet; Doğallık çok önemli. Daha önceki yazılarımda birinden bahsetmiştim. Hani kaşı kontürlü dudağı silikonlu suratı botokslu bir hatun. Hani spor salonuna spor yapmak için gel-me-yen hatun.. Hani beni benden alan sinirlerimi zıplatan karnımın şişmesine sebep olan hatun.. ha işte o..
Dün yakından görme şerefine nail oldum. Yahu bacım seni kim bu hale soktu? Ne tarafından bakarsan bak.. Güzelleşeceğim diye suratına yapmadığın şey kalmamışta.. Olmamış..
Kızla samimi olsam direk söylerim . Bir insan neden kendine bunu yaparki aklım almıyor. Hiç mi aynaya bakmıyorsun, Yada hiçmi eşin dostun yok sana söylemiyor “AGA BU NEDİR “ Kıza tip tip bakıyorum dönüp bi sorsa ne bakıyorsun diye “az çalış bacım spor yap dicem “ Zaten ne kaybediyorsam bu açıksözlülüğüm yüzünden kaybediyorum.
Dün resimlerimi inceliyorum. Omuzlarımın ciddi anlamda genişlediğini fark ettim. E spora spor yapmaya gittiğim için.. Yani ismi lazım olmayan hatun gibi 8 dk yürüyüp 20 dk lak lak edip 3 karın hareketi yapıp gelmiyorum. Bu kız yüzünden en sonunda sporu bırakacağım. Nalettt gitsin diyip istifa edeceğim. Çünkü tüm sinirlerimi bir yerde toplamayı başarabiliyor. Başka bir yere gitsem de bu tipler ne yazıkki heryerdeler. Özellikle çeken biri olduğum için gider bulurum yine.
Bizim türk erkeğimize sorsan doğallık çok önemlidir. Ama ne yazıkki lafla söyledikleri başka yaptıkları eylemler başka oluyor. Yani bu tür hatunlara prim vermekten zevk alırlar. Bizlerede burun kıvırırlar. Benimde sinirlerimi tepeme getirirler.
Ama her zaman doğal olanı seçerler.
Doğallık önemli hanımlar. Siz siz olun güzel olacağım diye kendinizi olmamanız gereken bişeye dönüştürmeyin. Kaşa göze yakışmıyorsa heleki doktorunuz olmaz diyorsa söz dinleyin.
Kimseyi kınamıyorum. Herkez herşeyi yapmakta elbetteki özgür. İşin aslı benim o hatunla derdim başka arkadaş. Yani 1000 kere dövsem yetmez ulan diyip bi 1000 kere daha döverim yinede hırsımı alamam.
Ama hanımefendi biri olduğum için yapmıyorum.
Gülüp geçiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder