8 Mayıs 2014 Perşembe

Benim Neyim eksik ?

Fazlam bile var aslında ama gel görki şans denilen şey pek yanıma uğramıyor. İnsan kendi şansını kendi yaratır derler ya külliyen yalan o. Doğru zamanda doğru adımlar falan geçin.. Şans ilahi bir şey dir ve yoksa gerçekten yoktur.
34 yaşıma gireceğim şu günlerde hayatımın muhasebesini yapıyorum. Her ne kadar nefret etsemde geçmişe şöyle bir bakıyorum. Hayatım boyunca istediğim herşeye sahip olmuşumda bir adam akıllı aşka sahip olamamışım. Ne zaman aşık olsam ya bir camışa yada bir yamuğa kaptırmışım. Kendimi kimse ile kıyaslamam dersem yalan söylemiş olurum. Benim neyim eksikti ulan diye içim içimi yemiştir hep.
Cilve eksik cilve..
Bu konuda gerçekten eksiğim. Yani birine kur yapma durumum onu olmadık bi yere davet etmekle sınırlı kalır hep.
Çok olduğum gibi biriyim aslında Deli manyak.. uçuk.. Bazen çok mendebur ve asabi.. Nerde eğlence var halay çekerek gittiğim doğrudur. Biri karşımda ağladımı ondan daha fazla ağladığımda… Her türlü yalancı erkeği 30 km öteden tanıyan ve hislerinde asla yanılmayan.. Lafımı hiç esirgemediğimde doğrudur. Bu yüzden kırıcı olduğumda.
Bütün bu huylar bi tarafada.. Birde aşık olduğum zaman 8 ile 6 yaş arasındaki çocuk zekasına inmesem iyi kızım aslında. 3.dünya savaşı evimde çıksa ben şarkı söylüyorum. Zaten renkli olan dünyam gökkuşağına dönüyor. Sahipleniyorum. Kendi mutluluğumdan çok bu adamı ne yaparımda mutlu ederim mallığına giriyorum. Adamı bir güzel göklere çıkartıyorum. Öyle yoğun ilgi felan değil.. Sadece beraber olduğumuz zamanları değerlendiriyorum en güzel şekilde. İçimdeki tüm sevgiyi sunuyorum.
Sonra ne mi oluyor..
Bizimkinin kıçı venüse kadar çıkınca gidiyor nerde yamuk var onu buluyor. Şimdiye kadar yaşadığım hiçbir ilişkiyi öylesine yaşamamış biri olaraktan söylüyorum..
YAHU BENİM NEYİM EKSİK ?
Uzun zamandır kimseyi almıyorum hayatıma. Zaten kime el atsam ya imkansızı seçiyorum yada en arızalısını.
Olmayacak kişiye bakıp iç geçirmemde cabası. !
Gelecekteki sevgilime not : “ Kirli çoraplarını ortada bırakmadığın sürece kuzu gibi insanımdır”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder