12 Mayıs 2014 Pazartesi

çok değil sadece 300 spartalıdan 1 tanesini istiyorum !

Dün 300 sparta’lıyı izliyorum.
Daha doğrusu izlemiyor sadece adamlara bakıp iç geçiriyorum. “allahım çok değil sadece 300 spartalıdan 1 tanesini istiyorum” diye içten içe dua ediyorum.
Malum bizim türk yapımı erkeklerimizde böyle bir vucut varsa ya sana tepeden bakar, ya aklıyla birlikte kıçıda bir karış havada olur.. Burunlarından kıl aldırmaz, ukeeelanında önde gideni olurlar. Laf altında kalmayacağım diye hazır cevap olduklarını sanırlar. Sanırlarki bütün kadınlar ampülün önünde uçuşan sinekler gibi etraflarında pervanedir.
Ben bunlara çok gülüyorum.
Arada bende böyle hataya düşmüyorum değil. Düşüyorum elbet kadınız nihayetinde güzel vucut severiz. şahsen o vucudun üzerinde olan aklı daha çok severim o ayrı. Ama baktım adam tırt.. Yani beyni ayrı kıçı başı ayrı oynuyor.. Kendini çok akıllı sanıyor.. Yada bulunmaz Hint kumaşı zannediyor.. Yani 34 yıl bu tırtlarla uğraşmışım arkadaş. Ne ilkler ne sonlar. Anam tükenmiyorlarda ! Bu saatten sonra alırsam sadece canlarını yakarım, net ! Çünkü bazı şeyler vucutla değil akılla oluyor ;) Akılla vucudu aynı anda kullan canımı ye bebeğim. Ama ikisinide kullanacağım diye burnunu havaya gözünü seveyim kaldırma.
Gel görki vucutları yunan tanrısı heykelini andıran adamların yanlarında birde yamuk hatunları görünce Vay be diyorum. Biz iç geçirelim hatun kaymağını yesin de demiyor değiliz.
Neyse biz konumuza dönelim.
Spartacus erkekleri gerçekten varmı yoksa bizim burdakiler çakmasımıı bilemem ama adamların hepsi birbirinden harika. Bakmaya izlemeye doyamıyorsun. Filmin konusu umrumda değil doğrusu o 300 tane adamın kas ebatlarını sor resmini çizerim şuan. Artık nasıl dikkatle izlediysem gece rüyalarıma bile girdiler. 300 tanesi değil tabiki  1 tanesi bile yetti :D
Gönül isterki öyle bir spartacusla ömrüm geçsin. Onun yerli zeynası olayım. Ama işte ne yazıkki ülkemde sadece görüntü spartacusları var.
Keşke filmdeki gibi gerçek bir spartacus olsa.. Kırk yıl kölesi olurum yeminle. Birgün benimde bir spartacusum olurmu bilemem ama eğer olursa Kirli çoraplarını ortada bile bırakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder