13 Mayıs 2014 Salı

Sen yinede bi 70'lik kap gel istiyom , çok şey mi istiyom ?:/

Rakının adabı vardır. Öyle herkezle içilmezmiş.
Vazgeçilmez bir içkidir benim için. Rahmetli babama çekmişiz.. Ama gel görki bu ara 3 kadehten sonra tabiri yerindeyse yamuluyorum yamuk gibi. Yaşanmışlıklardan mı yaştanmı.. dertten mi keyiftenmi bilmiyorum ama Abi kafası çok güzel oluyor yemin ederim. Dünya mı dönüyor benmi dönüyorum umurumda olmuyor..
Eşle dostla içilen rakının keyfini ancak içen bilir.
Öyle ayran içmeye benzemez. Votkada eller havaya yapıp bira ile hamallığa razı olursun ama Rakı milli içeceğimizdir. Rakı ile dalga geçilmez. Rakıya saygı duyulmalıdır. İçenede içtirtenede.
Şişede durduğu gibi durmadığı kesin bilgidir.
İç yağlanma yaptığıda doğrudur. Herkezin ağzı ile içmeyi beceremediğide gerçektir. Benim nasıl içtiğim ise duruma ve yere göre değişebiliyor. Ha birde içinde bulunduğum kafaya..
Şöyle diyom;
Seninle karşılıklı 2 kadeh içsek nice olur halim ? Sen anlatsan ben dinlesem. Sen yine anlatsan ben dinlesem. Sonra sorsan “ben ne anlatıyorum” diye ben alık gibi kalsam. Muhtemelen anlatıklarını dinlemiyor ama seni izliyor olurum. Meze diye bir kavun bir beyaz peynir olsun kadehinin yanında. Benim mezem karşımda .. öyle anlatsın dursun. Kafi.. Seni rakının yanına meze bile yaptım arkadaşım. Daha ne istiyon.
Kendimi seninle bir masada düşündümde birden sonra vazgeçtim.
Ümüğünü sıkarım herhalde. Sonra suçu Rakı’ya atarım kesin. Yada rakının içine ilaç bile atıp, Hunharca Tecavüz bile edebilirim, hiç acımam lakin.. “Çok sarhoştum, hatırlamıyorum” bile diyebilirim. ! Sen yinede bi 70'lik kap gel istiyom , çok şey mi istiyom ?:/
Kıçını kaldırıp gelmeyeceğini bildiğim için teklif yok arkadaşım.
İlla gelmek istiyorsan "geliyorum "demen yeterlidir.
Rakı bu..
Davet beklemez..Davet istemez.
Haydi içiyormuyuz dersin..
İçmeyenin kadehi kırılsın derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder