26 Haziran 2014 Perşembe

Bekar Bekar Tatil Yapmak !!!

Geçen yıl bizim mekan çeşmede güneşleniyorum. Şemsiyenin altında 40 derece sıcakta piliç gibi kızarmadan bi o yana bi bu yana dönüp duruyorum. Etrafı kesiyorum. Etrafı kesmekten ziyade kim kiminle neler yapıyor diye bakıyorum. Sağa dönüyorum; Beylerimiz kadınlarımız uzanmışlar minderlere yiyişip duruyorlar. Sola dönüyorum; kadınlarımız beylerimiz cilveleşiyorlar. Yüz üstü yatıyorum denize bakıyorum.. manzara değişmiyor.
Baktım olmuyor En sonunda kalktım oturdum.
Yıllardır tatile bayan arkadaşlarım ile giderim. Güneşlenir, eğlencenin dibine vurur geri gelirim. Altıma edene kadar gülerim. Kafayı bulana kadar içerim. Yanıma erkek sineği bile yaklaştırmam desem yeridir. Malum çeşmede olan çeşmede kalır ve ben hiç bu küçük oyunlara gelmem. Adamın kaşından gözünden alıyorum ne bok oluğunu. Kadın erkek fark etmiyor artık. İstanbulda bi halt değil.. çeşmede bi halt olacak .! Bazen diyorum ki .. bu kadar insan sarrafı olmak neyime..
Herneyse,
Bekarlığın verdiği en güzel şey aslında özgürce tatil yapabilmek.
Mayo giyeceksin diye tutturan bir erkek yok yanınızda. Bikiniler sizin hanımlar .
Güneşlenirken sürekli seni dürtüp oranı buranı kapatmaya çalışan biri yok.. Sere serpe güneşlenin kızlar !
Alkol alırken az iç sonra kusuyorsun seni taşımak zorunda kalıyorum diyen biri de yok.. Dilediğiniz gibi dibe vurun !
Onunlamı çıkacaksın baraaa diye böğüren giydiniz minik eteğe laf eden biri yok ! çekin şortları kıçınıza !
Sizin güneşlendiğinizi sanıp bildiği çat pat rusçası ile turist kızlara çapkın bakış atan biride yok..
Baktı rusça zorluyor ingilizcesi ile seksi olduğunu sanan bir tipte yok ! ohhh mis !
E tabi millet beachlerde sevgilileri ile cilveleşirken sizin cilveleşeceğiniz tek kişi ise yanınızdaki kız arkadaşınız oluyor ama Olsun !
Varsın sırtınıza güneş yağını bayan arkadaşınız sürsün. İçkinizide kendiniz alın bardan..
Kafanız rahatmı ?
Çıkarın tatilin keyfini Kızlar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder