27 Haziran 2014 Cuma

Türk erkeğinden hallice halim..!

Bu Sabah uyandığımda yerde bulunan halının desenlerine kilitlenmiş olarak yaklaşık 20 dk oturdum. Birazdaha otursam servise pijama ile yetişebilecektim.
Güç bela doğruldum aynada kendime baktım.Anlaşılan oki gece bir gorille sevişmişim. Yoksa ensede bulunan saçın alnıma yapışmış olmasının başka bir anlamı olamazdı.
Sıcakların iyice bastırmasına bağlıyorum kendimde olan bu enerji değişikliklerini. Birgün zıplayarak yatarken kalkarken diğer gün yatak üzerinden neredeyse atıyor beni. Arkadaşlarım yaz planları yaparken kendimi olayın çok dışında buluyorum. Sonra bi bakmışım tatil için çeşmede yazlık bakıyorum.
Kendimi türk erkeği gibi kararsız, vurdumduymaz hissediyorum.
Hatta türk erkeği gibi mala bağladığım bile oluyor arasıra. Boş bakışlarla karşımdakine bakıp “ne dior aga bu” diyorum kendi kendime. Erkek Arkadaşlarla futbol muhabbeti yapıp son transferler ile ilgili bilgi alış verişine girer oldum. Seksi iç çamaşırlarımın naftalin kokmasına sinir olup yerine boxer felan almayı düşünüp çamaşırcıların erkek reyonlarına bakıyorum. Erkek muhabbeti yapıyorum resmen. Rakı masasında hanım gibi davranmak yerine “k.y g.tüne rahman gitsin be arkadaşım” diye bir cümle bile kurduğum doğrudur.
Erkeklerle ilgili bu kadar olumsuz düşünen birinin sonu bu olmamalı. Bi erkek çıkmalıydı ve benim daha önceki tüm tezlerimi eritmeliydi. Al birini vur ötekine ile birlikte katmerli bi biçimde geldi her gelen. Romantik komedilerdeki gibi bi son beklerken gün geçtikçe erkek gibi hatun kalıbına girdim.
Hayırlı uğurlu olsun. İnna sabirin.
Memnun oldunuz mu Beyler ?
Bu işin formülü aslında çok basit ama ben basit şeylerden hoşlanan biri değilim allahtan ! Enerjimi yüksek tutuyorum o ayrıda.. bu enerji cinsiyet değiştirdi. Tez zamanda normal çizgime inmek için acilinden tatil planı yapmam gerekiyor.
Yoksa türk erkeğinden hallice olur halim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder