29 Haziran 2014 Pazar

telore , tolore ya da her ne haltsa

Evet.. Artık kime nasıl davranmam gerektiği konusunda oldukça net olduğuma göre tolore telore yada hangi boksa etmeme pek gerekte kalmıyor. İnsanlar ne düşünür aman yanlış anlaşılırım korkusu ile yaşadığım onca yıldan sonra bi silkelenip kendime gelip eee yetti ama be diyip doğrulduğum zaman gördüm kimin ne bok olduğunu.
Kendi doğrularını kabul etmeyip desteklemediğim her insan hayatımdan çıktı gitti. Aslına bakarsanız gitmelerine yol açan ben oldum. Pişman mıyım hayır asla. Huzura ermek diye bi terim varsa ha işte onu yaşadım.
Hayat insana verilmiş en güzel hediye. Kendi doğrularım ile yaşamak ise bana ait bir şey. Ahmet darılır ayşe üzülür aman gülendama ayıp olur diye şüküfeyi savunmalıyım diye bi dünya yok. Varsada; Benim dünyamda yok. Doğru olduğuna inandığım herşey için tam destek.
Kabul etmemek başka Saygı duymak ise çok başka bir erdemdir. Karşındaki kabul etmiyor diye saygı duymuyorsan kusura bakma arkadaşım ama yeterli olgunluğa erişememişsin demekki.
Ve hayat benimse.. Kimse kusura bakmasın. Çapımdan bi çıkın.. Yolumu kapatmayın.
Her koyun kendi bacağından asılacaksa kendi ipimi kendimde çekerim elbet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder