23 Haziran 2014 Pazartesi

ONE NİGHT !

Herkezin yaşam tarzı özel hayatı kendisinedir elbet. Kimseyi yadırgamam ayıplamam.
Saygı duymak başka bir erdemdir.
Aşk denilen illetin sadece 2 bacak arasına saklandığı yada karşıklı çıkar ilişkisine dönüştüğü bu zamanda bakir kalmak , saf duygularla yaşamak ne yazıkki zor. Hayatım boyunca yaşadığım ilişkilerde hiçbir zaman lay lay lom kafasına girmediğim , hayatıma giren tüm erkeklere saygı duyup değer verdiğim için ne yazıkki burnum bokton hiç çıkmadı.
Ve her gelen adamın ne yazıkki aynı kafada olduğu bu yüzyılda gerçekten adam bulmak samanlıkta iğne aramaya benzedi.
İnanın daha kolay olurdu o iğneyi bulmak..
Birinden hoşlanıp işi biraz ileri boyuta taşımak istersen adamların ilk önce yaptıkları şey cümleleri davranışları ne yazıkki aynı.
Bunlar için özel bir kitap var ve hepsi aynı kitabı okuyup piyasaya çıkıyor.
Biri olmazsa illaki öteki..
One Night !
Ha şansın varsa belki two Night !
Bu kadar one’lı two’lu ilişki meraklısı adamların arasında aşkı bulursan anıtını dikerim senin !
Herkezin kendi tercihi elbet.. Ama yetti gari..
Benim tercihim başında sayı bulunan bir şey değil.
Bu tarz ilişkileri yaşayan kadınlarda var yok değil erkek türüne bukadarda yüklenmek doğru olmaz.
neden bunlar birbilerini bulmuyor ? siz birbiriniz bulunda ortalık bi açılsın..
One night !
Hernekadar birini beğensemde hormanal durumum tavan yapsada..
Yok arkadaşım..
Bir karar aldım ve arkasında duruyorum.
Ben mutlu son istiyorum..
İçinde Aşk olmayan hiçbir şeyi İstemiyorum .!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder