7 Temmuz 2014 Pazartesi

bir dilek tuttumm

Hafta sonunu İstanbula yakın bir yerde çadırda geçirdim.
İlk çadır deneyimim değildi . Aksine her sene yapmak istediğim ancak ortam olmadığı için yapamadığım bişeydi.
Gecenin ilerleyen saatlerinde artık yaktığımız ateşinde verdiği duman kokusuyla diyelim gökyüzündeki yıldızlara sardım. İllaki biri düşecekti . Dileğim hazır zaten. Aman kayarda panik yaparım unuturum diye aklımdan sürekli tekrar ediyorum. Pat kaydı bitane.. tuttuğum dileği unuttum  Ziyanı yok zaten ufak bişeydi. Belli belirsiz sönük bi yıldız benim yıldızım olamazdı. Şöle şaşalı kocaman bişiy olmalı ki 12 den vursun. Yılmadım.
Beklemeye koyuldum. O yıldız kayacak arkadaş..
Kayan o yıldızı görmeliydiniz. ..
Ve ben bir dilek tuttum.
Tüm insanlık adına barışı dilemedim tabi..
Umurumda bile değil açıkcası dünya barışı. Yiyin birbirinizi.
Eğer olurda tuttuğum o dilek tutarsa.. yazacağım. Ama şimdilik bende saklı kalsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder