18 Ağustos 2014 Pazartesi

Evvetttt !!!!

Evvettt..
Bütün eski sevgililerimi evlendirip yuva sahibi yaptığıma göre artık huzura erebilirim.
Böyle bişey var.
Kime elimi atsam benden sonra hayatının aşkını bulup evlendi. “aaa o mu asla evlenmez ooo valla bakkk” dediğim istisnasız herkez yuvasını kurdu. Hatta içlerinde ilk evliliğinden sonra evlenmeyi zinhar düşünmeyip 2.evliliğini bile yapanlar oldu.
Ulan Öküz!
Madem evlenecektin benimle niye evlenmedin ! be hey zındık ? Diye içten içe fesatlanmıyorda değilim hani.
Benim neyim eksik diye düşündüm.
Her bişeyim tam çok şükürde Anneminde dediği gibi salağım.Net !
Karşımdaki adama öyle içten sevgi yumağı oluveriyorum ki adam ömrü hayatında görmediği ilgiyi benden görünce sapıtıyor. Ürküyor. Şaşkaloza dönüyor. Ya umursamıyormuş gibi davranıyor ki genelde umursamıyor ya da öküze bağlıyor.
Yeni bir ilişkiye başladığımda “Bu sefer ilgi milgi göstermicem, uğraşsın dursun !” diyorum. “ ya özgür tabi istediğini yapabilir. Ben öyle kıskanç biri değilimdir. Gece çıkabilir kız arkadaşları ile görüşebilir. yani bu yaştan sonra ne duygusallığı " diyorum, Hoopp adam hemen eywallah güzelim böyle devam edelim moduna hemen giriveriyor.
Lan !
Ben öyle demek istemedim !
Neden beni yanlış anlıyorsun !
Değişik bi mekanizmaları var. İstediğini verirsin yinede ne istediğini bir türlü anlatamaz. Sonra bi bakmışsın senin eline su dökemeyecek birini koluna takmış geçer karşına.
Bu erkek türü nasıl bir tür anlam veremiyorum.
Biz kadınların anlaşılmaz olduğunu savunan her fırsatta yüzümüze vuran bu tür.. Aslında gerçekten ne istediğini bilmeyen bi tür.
Sevgimi istiyonuz ? Al hayatım bak sana sevgi ! Sevgi manyağı yaparım seni ?
Annenize benzeyen bir kadın mı istiyorsunuz ? onu bi geç.. Çünkü biz ne yaparsak yapalım tek rakibimiz olan annenizin eline asla su bile dökemeyiz.
Hem zaten hiç bir kayınvalide gelinini sevmez. Çok değerli oğullarını asla bir kadınla paylaşamaz.
Çocuklarınızın anası, Mutfağınızın ahçısı, evinizin hanımı, yatağınızın aşiftesi.. ?? E oda var.. !
Ahçıyım, Ev hanımıyım, kariyerliyim, e cilveliyim, çocukta yaparım kariyerimede devam ederim ??
Ömür boyu sadık kalma garantiside veriyorum.
Yani bu saydığım tüm kombinler varda.. Daha allahtan belanızı isteyip başka kadınla evlenmek neden ?
Hadi evleniyorsun.. 2 sene sonra bu değilmiş aradığım diye boşanmak neden ? Hadi boşanıyorsun sudan çıkmış balığa dönüp şeyi elinde ortalıkta dolanmak neden ? Hadi dolandın durdun geldin beni buldun.. Sonra gidip başkası ile yeninden evlenmek neden ?
Salakmısınız ?
Ya da benden ne istiyorsunuz ?
Yıllar önce bir erkek arkadaşım yine benden ayrıldıktan sonra evlenmişti. Sanırım şimdi çocuğu var ve boşanmak üzere. Geçenlerde sosyal medya üzerinden yazışırken bana dediki
“hayatımın hatasını senden ayrılmakla yaptım. Şimdiki aklım olsa seni asla bırakmazdım”
Gülermisin ağlarmısın ? Sen beni bırakmazdın belki ama ben seni kesin bırakırdım o ayrı ! Bu da boşanma sonrası arayışa girme sendromuna yakalanmak istemeyen eskileri kurcalayıp acaba beni yine mutlu edermi ? kafasını yaşayan bi tür. Okunan bi kitap bir daha okunur mu ?
Evet, Tüm eski sevgililerimi mutlu ettim.
Gurur duymuyorum bununla ama ya hu birinizde beni mutlu edeydiniz ? Artık hayatıma kimseyi almıyorum.
Çünkü biliyorum o da benden sonra gidip evlenecek bir şıllıkla. Ben ; kariyerim, ahçılığım ev hanımlığım bu 3 lü kombin ile yine depresyona gireceğim.
Gelecekteki sevgilime not: “ bana bak be hey zındık ! ayrıldıktan sonra evleneceksen o nikahı basar salonu kafana yıkarım . o na göre !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder