22 Ağustos 2014 Cuma

Seviyorsan GİT KONUŞ BENCE

Sinirlenmeyeceğim diyorum.. Sana ne oluyor diyorum.. Kendi kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama, Etrafta kaşınan hemcinslerimi kaşımamak için zor tutuyorum kendimi.
Biliyorum ağzımın ayarı yok. Sinirlendiğimde lafı sağlam yerine koyuyorum karşımdaki kaldıramıyor ama.. Bu sefer susmak zorunda olmak ne kötü !
Çünkü Susmalıyım !
Çünkü beni ilgilendirmiyor !
Bir hatun düşünün. Birine sürekli yazıyor ve siz ister istemez hatunu takibe alıyorsunuz. Çünkü gözünüze batıyor. Adam ne yapsa ne paylaşsa zart altına yorum. Ya hu banane evet ama !
Herkez yazsın ama o yazmasın !
Deli oluyorum ! her seferinde altında çarşaf gibi ismini görmekten fenalık geldi!
Bak bacım öle yapıp dikkat çekene kadar açıl adama sende rahat et bende edeyim. Yani bir gün tüm gemileri yakıp “bacım hayırdır”diye yorumunun altında bir yorum görürsen koşarak uzaklaşıp kendini imha etmeni öneririm. Çünkü dünyanın öteki tarafınada kaçsan seni bulmak gibi bir potansiyele sahibim. Ha bulunca ne yapacağım konusunda çok değişik fantazilerim var mesela. Buradan açıklarsam yüzyılın korku filmine en iyi senaryo oscar adayı olurum! Net !
Gami tribe girme canım deme bana.
Tribe girmiyorum beni ilgilendirmiyor belki ama .. Hayır canım ilgilendiriyor ! Sinir oluyorum ortalık yerde ona buna yavşayan hatunlara. Yavşamanında bir adabı var be !
Ben bir adamdan hoşlansam öyle paylaştığı herşeye yorum yapmam.
Yapıpta diğer hatunların şimşeklerini üzerime çekmem. Adama gider direk söylerim. Ne öle yeni nesil ergen gibi . Çekici olacağım sevimli olacağım diye itici olmanın ne alemi var ?
Kim kime nasıl yorum yaparsa yapar. Alan memnun satan memnun eyvallah.
Zinhar kıskançlık değil bu. Benim yapamadığım yapmaya kendime yakıştıramadığım yorum yazacağım zaman bile 40 kere düşünüp yazdığım üstelik çekinerek yazdığım şeyleri bazı hemcinslerim büyük bir rahatlıkla yazıyor ya ha işte ona ayar oluyorum. Kadınız ve durumu anlarız.
Yani biliyor ve durumun farkına varıyoruz.
Ve inan o yorum yaptığın kişide bu durumun farkında !
Sana tavsiyem;
Bırakalım bu ayaklarıda sadede gelelim !
Seviyorsan GİT KONUŞ BENCE !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder