6 Ağustos 2014 Çarşamba

Smokin Giymiş Ayı

Bir insana damatlık bu kadar mı yakışmaz..
Ciddi söylüyorum.
Evet, geçtiğimiz günlerde evlenen eski sevgilimin düğün fotoğraflarını gördüm.
Ergen olan Gelin kızımızın heyecanı malum. Online arabadan indi, arabaya bindi.. Masaya oturdu masadan kalktı. İmzayı attı ayağına bastı cüzdanı aldı adamı tapuladı. İnsan düğün gününde o heyecan ve hengamenin içinde yer bildirimi yapmayı ya da instagram'a resim yüklemeyi nasıl düşünebiliyor bilmiyorum ama yaş ergen olunca demekki böyle oluyor. Bir ara "Halvete giriyoruz biz" diye bir tweet atacak diye düşündüm ama beni hayal kırıklığına uğrattı. Ergen gelinimiz halinden pek mutlu, orayı bi geçelim. Kızımızın aklı biraz noksan olduğundan paşamız da ki eksiklikleri henüz göremiyor malum.
Bacım üzgünüm ama dışı süslü için tam bir ayı olan biri ile evlendin. cicim ayı bittiğinde yaşın şöyle 30 lara yaklaştığında ben bu ayı ile nasıl hayatımı karattım anneciiiimm diye atacağın tweetide göreceğim.
gelelim smokin giymiş ayı'mıza.
efenim;
Adamda az biraz heyecan olur. Bir sırıtma yapıştırmış suratına.. Pişmiş kelle gibi sırıtıyor.
Resimlerin birinde bizim ayı bildiğin çifte telli oynuyordu. küçükken mahallemize gelen ayı oynatıcıları vardı hani. Burnuna halka takılan ayıları tef ile oynatırlardı. Ha işte aynen öyle bir görüntü vardı. Vay dedim.. Aşk adama çifte tellide oynatır smokin de giydirir. ! ama para, adamı böyle şekilsizleştirirmiş !
Benim tarafımdan olaya bakınca böyle tabi. Nede olsa eski sevgilim. Ciğerini bildiğim adam.Ancak resimlerdeki adam ne yazık ki o değil. Şu durumda ergen gelin kızımıza sabırlar diliyorum. Malum bir ayı kış uykusuna yattımı uyanması zaman alıyor.bunu beslemesi var tüy dökmesi var.. acayip para yer mesela. Bakımı zordur. Ona tavsiyem burnundaki halkayı çıkartmasın sakın. Olgunluk döneminde tek eş ile ne yazık ki yetinmez . Sağa sola saldırır maazallah !
Uzun lafın kısası. Yeni evli çiftimize mutluluklar dileyelim dilemesinede.. bu hikayenin sonunu merak etmiyor da değilim.
Beni elbette ilgilendirmiyor adama zerre hissettiğim bir duygu yok ama..
Ya hu O smokin ne alla aşkına yaaa !
Bir smokin birine bu kadar mı yakışmaz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder