26 Nisan 2014 Cumartesi

baklava dilimliler

  Önümüz yaz.
Spor salonları dolup taşıyor. Neredeyse hareket edemiyoruz salonda. Bayanlar bikiniye girecek diye kilo verme derdinde, erkeklerde vucut yapma telaşında. Ne kadar baklava dilim o kadar çok hatun kafasındalar.   Geçen yıl herzamanki gibi çeşme Solemare’de güneşleniyorum. Bi ara yanımdaki arkadaşımın dürtmesi ile kafamı kaldırdım. “Az kafayı kaldırda etrafına bak çok hoş çocuklar var” Dedi. Hani nerde diye bi uzattım kafayı.   Süphaneke boncuğu gibi dizilmiş hepsi koya. Hepsinde vucut o biçim. Belli tüm kış çalışmış gelmiş ekmeğinin peşinde gariban. Gerisin geri yattım bide yüz üstü. Yahu dedim bunlardan salonda çok var. Ama inan hepsinin vucudu gelişmiş.Keşke birazda kafaları beyinleri gelişseymiş. Nitekimde öyle. O boncuk gibi dizilen tiplerin daha sonra yanlarındaki sünepe kızları görünce lan gami yine 12 den vurdun lafı dedim.   Kitabımı açtım okuyorum.Tatil boyunca 4 kitap bitirdim. Kültürüme kültür kattım anlayacağın. Bol bol güneşlendim. Kumdan kale bile yaptım çocuklarla. Kimseye bakmadım. Ot geldim saman gidiyormuşum. Öyle dedi tatil arkadaşım. Ne yapayım bacım. Kas sa derdimiz salonlarda yığınla. Seç beğen al. Lakin konu o değil. Kas yapıp beynini daraltan erkeği napim allasen ?   Demem oki beyler, sağlıklı beslencem aman karın kasım 24 adet olsun diye germeyin kendinizi. Biz kadınlar erkeğin kasından çok beynine bakıyoruz. Duruşuna konuşmasına ve daha önemlisi takıldığı diğer kadınlara bakıyoruz. Erkeğin kalitesini vucudundan değil hayatından anlıyoruz.   Made in qami  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder