25 Nisan 2014 Cuma

DUMAN KONSERİ

Önümüzdeki yüzyıl boyunca Duman Konseri yada Duman şarkıları ile ilgili tek kelime bile duymak istemiyorum.
Dün böyle bir ileti paylaştım Facebook hesabımda. Tabi eşek şakalarının ardı arkası kesilmedi. Şakaları büyük bir sukunet ile karşıladım ancak, eşeklik bende. Neyse.
Gelelim merak edilen konsere.
Hayatımda izlediğim izleyeceğim en kötü performanslardan biriydi.
Nedenmi..
Anlatayım.
2 adet bileti güç bela temin ettikten sonra gelmesi gereken arkadaşım son dakika gelemeyeceğini belirttiği için elimde 2 adet duman konseri bileti ile sap gibi ortada kaldım.
Kime dediysem işi vardı. Malum 23 nisan çoluğu çocuğu olan insanlar çocukları ile vakit geçirdi. Sevgilisi olanlar sevgilileri ile. Bekar olanlarda Aya Yorgi klisesine gidip ( büyük adaya) mum dikmeyi tercih etmiş.
Öyle bön bön bakıyorum bilete. Ayağım çekmiyor,canım sıkılıyor. İçim bituhaf.. Kızım gami dedim. Konser Bostancıda Yeminliydin Bostancıda konser izlemeye ama boz yeminini ve git nolcak ? Akşam saat 7 gibi bostancıdaydım.. Aman allahım..
Tüm ergenler gelmiş.Bir kalabalık Bir izdiham.Ulan Bostancı gösteri merkezi zaten kıç kadar. Kaç adet bilet bastınız be insafsızlar ? Gelen sanki dünyaca ünlü rock grubu. Alt tarafı duman be ! Neyse güç bela içeri girdim. Nefes almakta zorluk çekiyorum. Çantamamı sahip olayım, Konserimi dinleyeyim. Yoksa kendimemi sahip olayım bilemiyorum. Şaşkın şakın ne tarafta durayım diye bakıyorum. Koktum neredeyse. Yalnızım kimse yok. Belki tanıdık görürüm diye sağa sola bakıyorum.. yokk.. Arkadan sürekli bir ittirmece hani neredeyse akraba olcaz tüm mekan . O derece !
Neyse kendimi sağlama alıp kuytu bi yer buldum. Kuytu dediğim arka taraflarda çıkışa yakın sırtım duvara dönük ! Benki Balans’ta O havasız kıç kadar mekanda Emre aydın izlemiş insanım diye kendime telkin veriyorum. Başka türlü zaten bozuk olan asabımı yenemeyeceğim. Neyse bizim bebeler çıktı meydana ortalıkta bir çığlık.. sizi yel alsın pis ergenler ! Kulağımın dibinde ne oluyor kimi gördünüz .. 3-5 tane adam çıkmış sahneye “sazdunnn sozdunnnn ammannnn ammmannn amannn”diye böğürüyor. Sesleri mideden gelip boğazda düğümleyip hönkürüyorlar bana göre.Sen nie carlıyon bacım ? Hiç mi konsere gitmedin kızım ?
3 şarkı dinledim. Daha doğrusu dinlemeye çalıştım. Etraftaki tiplerden konserden bişiy anlamadım. Zaten duman grubu ile yıldızımın pek barıştığı söylenemez. Rock müzik severim ama Duman sevmem ! Sevmiyonda nie gidiyon diye sorma sakın, gebertirim ! Maksat yeşillik olsun !
Konser alanından nasıl çıktım taksiye nasıl bindim bilmiyorum ama bildiğim tek şey var. Takside Duman çalıyordu. Adama nasıl bir ses ile dediysem komple kapattı radyoyu.
Belkide Konsere yalnız gittiğim için keyif alamadım bilmiyorum. Hayatımda ilk defa yalnız konsere gittim. Arkadaşım gelseydi kalırdım belki sonuna kadar ama düşüncem değişirmiydi hiç bi fikrim yok.
Kapalı mekanlarda konser izlemeyi sevmiyorum. Aslında ben Duman Sevmiyorum. Yani orada sahne alan Duman yerine Badem grubu olsaydı.. Sonuna kadar kalırdım. Yalnız olmakta koymazdı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder