10 Nisan 2014 Perşembe

Spor Karın ÇİKOLATA !



Erimiyor,

Ne yaparsam yapayım erimiyor.

O karın gitmiyor. Zaten ayın ilk bir haftası regl olacan diye şişiyor, 1 hafta regli oluyorsun sonrasında inme durumu e geriye zaten 1 haftadan azbir zaman kalıyor.

Spor salonunda resmen yatıyorum yani yakında gami paspasada kal ya diyecekler.

Girmediğim ders çıkmadığım alet kalmadı.

Yok.

Banamısın demiyor.

 

Sağlıklı beslenmeden bahsediyorlar.

Ya ne yiyeyim salatayamı dayanayım. ?

Doymamki !

Tatlı yemeyeceksin diyorlar ..

Yok ya !

Bunu diyen şahıs hiç regli dönemi geçirmişmi acaba ?

O tatlı krizinin nasıl bişey olduğunu biliyormu.

Ya tamam ben bazen abartıyorum.

Aç karnına pasta yemek, 1 tabak dolusu irmik helvasını aman ne olcekkk ya diyip götürmek,

Yada tv karşısında fıstıklı çikolata yemek normal bir durum değil ama..

Vallahi başka bir tatlı türü yemiyorum.

Yani öyle künefe baklava felan ağzıma sürmem.

Ama bir insan çikolatadan nasıl vazgeçebilir allasen

Bi kere mutluluk kaynağı.

E sevgilimiz yok..

Aklımızdaki adam akılda kalmakla birlikte çikolata olarak geri dönüyorsa,

Suç bendemi ?

 

Haftanın 4 günü gittiğim salona 5 günü gitmeye başladım.

Ve yaklaşık 1 haftadır tatlı yerine elma yiyorum saman gibi geliyor.

Bitki çayı içmekten içimde bitki ağacı çıkacak.

Crunch dersinden nefret ediyorum.

Yürüş bandında eliptikte vakit geçirmekten bacaklarım roberto carlos gibi olacak.

 

Bişeyi yanlış yapıyorum ben.

Çikolata demeyin !

Zaten 1 haftadır yemiyorum

Ama o karın inadına şişiyor !

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder