30 Nisan 2014 Çarşamba

MACERA DOLU AMERİKA !

Eski sevgilim’in Amerika macerası aklıma geldi. İlişkiye başlayalı 1 ay olmuştu herşey harika giderken bana gelip Ben amerikaya gidiyorum dedi.
Cehenneme git. ! öküz !
sanki anadolu yakasından avrupa yakasına geçiyormuşcasına gayet rahat bir tavırla söyledi.
Ne dersin ki.. ilişki yeni üstelik bileti senden önce almış rezervasyonu yapılmış. İyi tatiller demekten başka bişey diyemedim. Diyemedimde gel bide bana sor o 13 gün nasıl geçti..
Şimdi bu mağdur 13 gün kalacak. Amerika gibi bi yerde 2 sap beraberler. Saat farkını düşünüyorum.. yok.. İçinden çıkamıyorum.
Tırnak kemirip sinir krizlerine giriyorum. Ama bellide edemiyorum. Napsam ? kaza geçirsem kafamı kırsam çok hasta olsam.. falan filan derken.. Geldi çattı o gün.. Ve gitti. Saat ilerlemiyor.. Yelkovan akrep benle dalga geçiyor.Derken o kahrolası Whaatsap öttü ! “Canım, indim ben newyourk tayım. Otele geçiyoruz” Canın çıksın hayvan herif. Beni 13 gün burada kurtla çakalla bırakıyorsun. Daha kötüsü ben seni dünyanın öteki tarafına gitmene engel olamıyorum. Günler ilerliyor. Facebook’a resimler online yükleniyor.. Her resmi ben 1 gün gecikmeli görüyorum. Gördüğüm resimlere sinir oluyorum.Altına yorum yapanların profillerini incelemekten gözlerimin altı morardı. Foursquarde yaptığı yer bildirimlerine girmiyorum bile hiç… Ben böyle pisikopata bağlamışken bir den JFK hava alanı chekini gelince”aha dedim adam dönüyor hasretime dayanamadı”
Öküz , newyourktan sıkılmışlar miamiye geçiyorlarmış. Sonrasını hatırlamıyorum.Sanırım bayılmışım. Kendime geldiğimde kendileri istanbul’a inmiş tweeter da ilk twetini atmıştı. “ İstanbul gözüme çok tuhaf gözüktü” Ulan salak.. Tuhaf olan sensin. Beğenmiyorsan kalaydın orda. Bağdat caddesi bir playboyunu kaybederdi, türk siyasi tarihi senden bahsetmek zorunda kalmazdı. Bende rahat eder huzura ererdim. Benim çeşme tatilimede laf söylemek zorunda kalmazdın. Allahın salağı.. Çengelköy'ün zengin zübbesi !
Onun Amerika maceralarını sormadım bile. Zaten online Facebookta her türlü sosyal ağ’da izleyerek sinir olduğum yetmişti. Benim hayalini kurduğum bir ülkeyi üsküdar-kadıköy arasıymış gibi izyaret ediyor olması gıcık etmişti beni. Zaten fazlada uzun sürmedi. Onun tekrardan Amerikaya gidecek olması üstelik uzun süre kalmayı planlaması ile benim sinir sistemim birleşince Ortaya pek hoş görüntülerde çıkmadı. Aldım valizimi ve çeşme yolunu tuttum. Çeşme’de olan çeşmede kalır mantığında bir insan olduğundan onu’da orada bıraktım ve derin bir nefes aldım. Böyle kasıntı bir tiple ne işim vardı bende anlamadım, ama insanız işte. Nerde Öküz var onu buluruz !
Amerikadan bana ne getirdiğini merak edenlere söylim, birsürü hediye almış.Çikolata parfüm vs vs.. Çikolataları yediğim için iade edemedim ancak diğer hediyeleri jilatinleri ile birlikte çöpe attım. Aslında kafasına atmam gerekirdi.Ama üşengeç bir insan olduğumdan çöpe atmayı tercih ettim.
Böyle gereksiz tipleri hayatıma sokmuşluğum olmuştur. Bakınca beyefendi sanıp aslında hiçte kalıbının adamı olmadıklarını görünce fazla uzatmanın anlamı olmuyor.
Geçen gece bir whaatsap mesajı ile uyandım. Tanımadığım ama tanıdık gelen bir numara.. "seni çengelde gördüm, nasılsın"
Sanane diyesim geldi ama hiç oralı olmadım. Numarayı engelledim ve Döndüm kıçımı uyudum.
Şimdiki aklım olsaydı amerikayamı gidiyorsun.. ay canım benim gidişin olsunda dönüşün olmasın derdim. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder