8 Nisan 2014 Salı

Evlilik

İnna sabirin diyelim baştanda sabrımız selamete ersin.

Sabırsız biri olduğum söylenir ancak, aslına bakarsanız bendeki sabır evliyaya eşdeğer diyebilirim.

 

Az evvel annemle telefonda konuşuyorum.

Yıllardır bir türlü evlenemediğimden başına kaldığımdan turşumu kuracağından bahsedip duran anneme bişeyler olmuş.

Taktik değiştirmiş.

Evlenipte ne yapacağımı ? evlenenlerin başının göğe erdiğini.. Bekarlığın sultanlık olduğunu hayatımı yaşamamı söyleyip telefonu kapattı.

Biran düşündüm.

Konuştuğum kişi annemmiydi ?

Yada yıllar önce kaybolmuş sonradan ortaya çıkmış uzaktan akrabammıydı.. bilemedim.

 

Birden bir ışıkla uyandım.

Yahu ben ne zaman evleneceğim ?

Ne zaman çocuk doğuracağım ?

Ne zaman hayalini kurduğum o geniş omuzlu atletik yapılı az yakışıklı adamı bulacağım ?

Nikah davetiyesi bastıracağım ?

Gelinlik modelimi seçeceğim ( mümkünse kısa ve kabarık )

En küçük kuzenlerim bile evlendi.

Hatta bazıları çoğaldı bile.

İşten güçten kafayı kaldırmam gerek biliyorum.

Kafayı ne zaman kaldırsam olmayacak birine tutuluyorum o ayrı bi konu zaten.

Mutfakta oldukça başarılıyım.

Kariyer dersen oda var.

E güzelizde.

Kısmetimiz bağlı vesselam.


Beyaz atlı prensi bekleme masalını bırakalı çok oldu lakin karşıma çıkanlar beyazdan hallice daha çok öküz ruhlular oluyor. Adamı tam yonttum oldu bu iş diyorsun hoppp uçuveriyor angut kuşu gibi.


Çok sert mizaçlısın korkuyorlar yanına yaklaşmaya diyenlerin ağzına terlikle vurasım geliyor.

Sert filan değilim arkadaşım biz ona öküzlerden kendini koruma iç güdüsü diyoruz! Ayrıca tanımak için adım atsa hiçte öyle olmadığını görecek dümbük!


Herneyse..

Bu saatten sonra gönlümün oynamadığına sertte olurum . Atarda yaparım. 

Aşksız evlilik mi olur allasen ,

Aşık olmadan evleneceksem bekar olarak öleyim daha iyi !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder