15 Nisan 2014 Salı

Yamuk prenses-ler

Kendimi güzel bulmadığım söylenemez. Eli yüzü düzgün akça pakça biriyim😊 
Herzaman için kendime yapıştırdığım bir söz var" endamım yeter"
Ha bazen bu endam pek bi işe yaramıyor. 
Biraz işve ve cilve lazım. Ne yazıkki o da bende yok .
Bildiğiniz tomruğum yani odunun ham hali!

Etrafıma bakıyorum,
Hatunun memesi önden kıçı arkadan gidiyor, sankim dünyanın en güzel hatunuymuş gibi bir edalar bir cilveler.. Bi ağız yaymalar.. 4 tarafı aynalarla çevrili spor salonunda görmüyormuyuz sanıyor? 
Şimdi diyeceksinizki "sanane"
Evet gerçekten banane belki ama sinirlerimi bozuyor, dikkatimi dağıtıyor. Ben eliptikte aldığım 600 gramı vermeye çalışırken onun o süzülmelerine deli oluyorum. Spor yapmayacaksan "ay hocaaamm yapamıyorumm" diye kırıtacaksan gelme bacım. Gelipte elimden bi kaza çıkmasına sebep olma. Maazaallah dumbell elimdeyken yanlışlıkla suratına gelir zaten o yamuk olan suratını hepten şekilsizleştirir, sonra estetik cerrah felan uğraştırırsın kendini.

Yoo yoo kıskançlık yok!! O yamuk prensesin nesini kıskanayım allasen. 
Herkez kendine göre güzeldir elbet lakin benim takıldığım çok başka.

Bu tipler heryerdeler ne yazıkki. Neden bilmiyorum ama çekiyorum. Sinemada yanımdaki koltukta, otobüste tepemde, plajda yan şezlogta..Sankim prenses havasındalar oysa bilmiyorlar hemcinsleri arasında yamuk prenses olduklarını.

Belki ayıplayacaksınız beni. Ama bir kadının hislerine inanın. Söylüyorsak vardır bişey . Akıllı uslu olmak prim yapmıyor belki, illa ağız yaymak gerekiyorsa .. Yok almayayım ben. 

O yüzden halen bekarım, ve sanırım bu yamuk prensesler yüzünden önümüzdeki asırda yalnız kalacağım.


Kuleye kapatılmış rapunzel gibi ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder