30 Temmuz 2014 Çarşamba

Çadır mı dediniz ? buyrun

Ne umutlarla çıktığımız Çadır olayımız ...
Ya hu arkadaş.. Bizimkilerin neyine Çadır :)
Çadır olayını her daim seven bir insanım onda netiz. Daha önce defalarca kalmışlığım vardır.. Yalnız çadır işte herkez sevmez.. Ben biraz daha salaş ve uçukluğu sevdiğim için Çeşmede bile çadırda kalırım.Hiç sıkıntı yok. Lakin.. Burası apayrı bi yerdi. İlk başta sevimli gelsede sonrası tam bir hayal kırıklığı oldu. Yalan yok. Gittiğimiz yerinde katkısı büyük tabi. Bi, kere internet sitesine aldanıp gidersen hayal kırıklığına uğrarsın. Otel rezervasyonlarında bile yaşarız bunu kaldıki kamp olayında yaşanmaması mümkün değildi.
Şile..
Şilenin en azgın koyuna denk geldiğimizi belirtebilirim. Ömrü hayatımda böyle dalga görmedim. 2 gün boyunca boğulandan tutun boğulma tehlikesi geçirenmi ararsınız.. İnanın sayısını bilmiyoruz. Tepeden sürekli boğulma tehlikesi yaşayan yurdum insanını izledik. 5 dk önce biri kurtarılıyor ardından başka bir yurdum insanı kucağında çocuğu ile dalgalara doğru yürüyor.. ettiğimiz küfürün haddi hesabını siz düşünün. Deniz o kadar dalgalıydıki ayağını denize soktuğunuz anda dalga sizi bildiğiniz dövüyor. Yani kayalarda otururken denizi çok kızdırmış olmalıyımki gelen dalga öyle bir vurduki ağzım burnum yamuldu dizlerim kanadı. sırtım yarıldı.
Kamp alanı ise inanılmaz özensiz ve pisti. Tamam çok bişey beklemedik ama ne bileyim belki biraz daha özenli olabilirdi.En azından web sitesindeki gibi olsaydı iyiydi. ! wc de kuyruk beklemek tam duş alırken suyun bitmesi ve tankeri köpüklü saç ile beklemek insanın asabını bozmuyor değil.
Çadırımız denize yakın tepede platformu olan sözde şezlonglu bir yerdeydi. En güzel tarafıda oydu. Dalga sesleri ile uyumaya çalışıp uyanmak.. bana bir anıyı hatırlattı.. Bu sefer üşümedim.. Üşüsemde ısıtacak biri yoktu malum. Yanımdaki arkadaşıma sapık gibi sarılmayı göze alamayacağım için sweet almıştım yanıma.
Ha tabi sabah güneşin vurması ile hamam gibi sıcakta uyanmak ayrı bir durumdu ki ben hiç şikayet etmedim.
Gece ateş mateş hak getire.. kimse oralı olmalı. Göya kamp yeri ateş yakıyormuş.. Adamların yaktığı ateş çalı çırpıdan ileri ne yazıkki gidemedi. Gidip müdahele edeyim dedim. Ya hu gami dedim.. İşinmi yok..
Çadırın en güzel tarafı İçtiğimiz Rakı idi her zamanki gibi. Yalnız 2 kadeh rakının bende bayılma etkisi yaratmasına şaştım. Tamam rakı olayı farklı bi olay ama demekki neymiş çadırda içilmezmiş.
Sonuç itibari ile eğlendikmi.. evet eğlendik. Kendi eğlencemizi kendimiz yarattık yalan değil. Mesela 2.gün denize hiç girmedik. Restorant görünümlü derme çatma yerde tüm gün okey oynayıp boğulanları ilzedik. Beraber bişiler yaptığımız için mutluyduk. Dönüş yolunda denize hiç giremeden gelmiş olsakta kendimizi bizim otelin havuzuna dar attık. diğer arkadaşlarım bir daha kamp mamp tövbe ettiler ama ben bi daha olsa yine giderim yalan değil.
Kim ne derse desin tüm olumsuz durumlara karşı ben yinede çok keyif aldım. Zaten aman brozlaşim malak gibi yatayım kafasında bir insan olmadığım için tatil candır.
Gelecekteki sevgilime not: " şimdiden bir çadır ayarla mümkünse 3 kişilik olsun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder