25 Kasım 2014 Salı

Erkekle Kadın Kanka Olmaz

Olmaz.
Ben olmaz diyorsam olmaz.
Nedenleri var.
Açıklayayım.
Bir kere bir kadın bir erkeğin kankası nasıl olabilir ? Kadın oturup ona regli dönemlerinimi anlatacak ? “Bütün erkekler aynı be kanka ama sen farklısın sen bizdensin” diyecek erkekte “ay şekerim topunun köküne kibrit çakmalı bunların”mı diyecek ? Ya da sevgilisi ile sevişirkenki mahrem konuşmalarından mı bahsedecek ?
Ya erkek ?
“kanka geçen bir kız kaldırdım bardan allah seni inandırsın taşşş taş…” Erkek kadınlar hakkındaki düşüncesini kankası olan bayana anlatacak bu hanımefendide “haha haklısın kanka bizde zaten tam senin düşündüğüz gibiyiz” mi diyecek ?
Geç bunları.
Bir kadın bir erkekle kanka boyutuna geldiyse ya geçmişte bir hoşlantı bir şey olmuştur. Yada dahada kötüsü halen olmaya devam etmektedir. Erkek gerizekalıysa eğer anlamıyordur ama biz kadınlar tehlikenin kokusunu ilk bakış ilk duruş yada tek bir sözle anlayabildiğimiz için erkek arkadaşlarımızın bayan kankalarına pek bi gıcık olur zinharda bu fikrimizi değiştirmeyiz.
Tecrübe ile sabittir. Bir bayan bir erkeğin kankası olamaz.
Arkadaşı olur samimiyet ayrı bir boyuttur ama kanka ne lan ? Birlikte paylaşım başka, samiyet ile kankalık başka.. Birinin yanında kendini rahat hisseder derdini tasanı paylaşırsın . Ama biri ile her bir boku paylaşıyorsan orada bi duracak ve cinsiyet ayrımı yapacaksın.
Çok zaman önce bir arkadaşımın kankası vardı. Bayan. Bana met ede ede bitiremedi. Sonunda tanışma şerefine nail oldum olmasınada kız kapıdan içeri girer girmez oda bende silahımı otomatikmen çektik. Tip tip bakışlar, gizli gizli laf sokmalar… Aralarında sırlar varmışta benim haberim yokmuş gibi davranmalar. Kaşıma gözüme kusur bulmalar vs vs.. Lan sanki adam benim sevgilim. Gayet sakin bir tavırla kıza gülümsedim. Ama hepsini bir yere not ettim. Erkek arkadaşıma dönüp bu kız sana aşık dedim. “saçmalama be ne alakası var kankam o benim”dedi.
Sonra duydumki bunlar sevgili olmuş.
Hem bikere erkekten kanka olmaz hanımlar. Erkek bu. Sağı solu belli olmayan tür. Sana ayrı ona ayrı bana ayrı . Hadi dertleşiyon sırrını alıp veriyon anlarımda farkındaysan adamın hayatında kanka sıfatında olduğun sürece o adamın ilişkisi hep bitiyor. Bi sordunmu acaba nie die ?
Kadından da kanka olmaz beyler. Kadın bu değişik varlıklarız biz. Sizden toplar toplar bir kız grubu içinde sizi anlatırız. Bi kere dedi kodu doğamızda var. Heleki erkek dedikodusu.. kim olursa olsun asla affetmeyiz.
“ya benim kankamdan biliyorum ben bırak alla aşkına oda böle böle yaptı kız arkadaşına.. öküz ya valla tam öküz” “kankan çok yakışıklı tanıştırsana bizi” “ya kızım iyidir hoşturda boştur..Sana gelmez salla ..”
Herkez kendi cinsi ile kanka olsun. Samimi olun dertleşin ama kanka olmayın alla aşkına ya..
Gelecekteki sevgilime not “ o bayan senin kankan tabiki olamaz sevgilim. Ya o ya ben !”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder