20 Kasım 2014 Perşembe

UCUZ MALIN ALICISI

Böyle birşeye eskinden inanmaz kişi kendi şansını kendi yaratır derdim. Gel görki zamanla çirkin şansı denen şeyin hakikaten var olduğunu anladım.
Aslında yakışıklı olmayan adamlara "pişhht yakışıklı" diye seslendiğim zamanlardan sonra, bu adamların benden bin kat daha çirkin biri ile sevgili olabildiklerini gördüm.
afedersin kıçıma benzeyen hatunlarda zekanın ön planda olduğunu düşündüm hep. Evet erkekler zeki kadından hoşlanmaz.Bu ne yazıkki gerçek. Erkekler herzaman kadının kıt akıllısını sever ve hayatında ister. Kendinden üstün kendinden akıllı kadın demek erkeğin tüm hayatının kontrol altında olması demek. erkeğe göre kadın; evinin hanımı olacak. Karnını doyuracak temizliğini yapacak ve çocuklarının anası olacak. ekonomik özgürlüğünü eline almış bir kadın tabiki isterler ama evi geçindiren kadın görüntüsünü sevmez. Erkek geni öyle bir gendir ki kadın kendine tapsın tapmasına ama tasmasını asla eline alamasın ister.
Eski sevgilim kendinden 12 yaş ergen bir kızla evlendi. Kız ahçı. Bizimkide midesine düşkün biri olduğundan kendine göre birini bulmuş dedik. Zekadan geri demeyeceğim hareketlerini ergenliğine veriyorum ama o işin sonunu ben ve yakın çevrem merak etmiyor değiliz.
Gelelim çirkinlere.
Kendimi bu çirkin gurubuna dahil ettiğim için çok tepki aldım. Çirkinlik yüz yada fizik güzelliği değil aslında. Erkeklerin istemeyeceği bir kızım. Neden mi ? Sağ gözü ile bakarken sol gözünün nereye baktığını; sol beyninin ne düşünüp sağ beyninin neyi icra edeceğini anlıyorum. İlişki konusunda zeki olmasamda erkek tanıma ve etiket yapıştırma konusunda uzmanım.
Sarışınlar aptal olur tezini bir sarışından kazık yemiş bir erkeğin çıkardığına inanıyorum. Ya da sarışınları götürelim esmerlerle evlenelim diyen zavallı erkeklerin eş olarak seçtiği kadınların sarışın olduğuna çok şahit oldum. Beyler;
tanrı biz sarışınlardan yana..
Hayatıma giren bütün erkekler çirkindi ve hepsi şanslıydı. Onları yakışıklı yapan ne yazıkki bendim. Bu salaklarda kendilerini ezelden yakışıklı sandılar o ayrı. Bi kere benim gibi bir kadınla sevgili oldular. kadrimi kıymetimi bilemediler belki ama hepsini doğalarına geri bıraktığım için huzurluyum.
Gidin..
Nerede çirkin gudubet kadın var alın hepsini. Sevgili diye takıverin kolunuza. Hatta çifter çifter takın kolunuza.
Benim etrafımda hatun çok demeyin
Ha unutmayın..
UCUZ MALIN ALICISI HERZAMAN ÇOK OLUR !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder