19 Kasım 2014 Çarşamba

Mikserim ; Kapağın Burda Dahada Bana Bulaşma !

Ben miyim değişik insanlar mı bi tuhaf anlamadım.
Kimsenin hayatına burnunu sokmayan biriyim ve istiyorum ki kimsede benim hayatıma çömeklenmesin. Sırf bu sebeple 25 yıllık dostluğumu 5 yıllık kankalığımı bitirmişim. Çünkü hayat armutları ogunlaştırdığı gibi beninde bi hayli yoğurdu.
Ama nafile.
Yakın arkadaşlarım için bile geçerli bu durum. “kanka; ben böle bişiy yapıcam ne dersin” “ canım sen bilirsin hayat senin hayatın” der olumlu olumsuz olası tüm şeyi söylerim belki ama yaptığı davranış için onu asla yargılamam. Ama gel gel gelelim söz konusu ben olunca gözler oklar üstüme çevriliyor. Lan beni bu kadar çok seviyorsunuz anlıyorumda.. Sizene be !
Az bi geri durun hayatımdan !
Malum kadınlar dedikoduyu çok sever.Bende yaparım yapmasınada arkasından konuştuğumu yüzünede söylerim o ayrı. Yalnız şöyle bi durum var. 4 kadın yakın arkadaşsa anladımki o grupta birbirini çekemeyen 2 kişi muhakkak oluyor. Diğer 2 kişinin hayatını didiklemeye başlıyor. Başıma geldi yakın bir zamanda ( ak koyun kara koyunuda çözdük bu durumda.) Konunun detayını anlatmayacağım ama ortada bir mikser varsa ortalığı karıştırıp masumu oynaması beni benden almadı değil. Seninde ucuzluk zamanlarını ben biliyorum bebeğim diyesim çok geldi ama sus kızım gami bulaşma dedim içimden. Çünkü biliyorum ki dilimin kemiği yok.. Tek bir lafımla yerle bir ederim karşımdakini.
Birde hesap verme durumu var ki evlere şenlik. Vay efendim bizden habersiz gizli mizli..blaa blaaa.. Düşünüyorumda sıçmaya giderkende haber verme durumunu ilkokulda bırakmamışmıydık ? Ya hu 35 yaşına merdiven dayamışım. E sende benle aynısın zeka olarak gerisin belki o ayrıda.. Sanamı soracağım ne zaman nerede kiminle nasıl görüşeceğimi ? Sen dolabını bahane edip yakın kankanla bir olup ortamı bozarken biz ses ettik mi ? Masadaki çocukların tavrını beğenmedin diye ay migrenim tuttu diyip şallara bürünüp kankanla ayrı takıldın ses ettikmi?
Sorduğum hiçbir soruya mantıklı cevap veremezken benimle aşık atmak neden ? Bilmezmisin benim şerrim amerikaya da gitsen ulaşır sana ? Birde ergenus gibi facebooktan laf sokmak nie ? Ortalığı karıştırmışsın mikser gibi halen susmamak neden ? Bacım kaşıntır nedir biliyorum ama bende yok ! Hadi senin durumun malum anlıyorum ya ötekine ne oluyor… O nie sana uyuyor ? Aklı başında diye övündüğüm insanın beyinen noksan olan birine uyup mantığını yitirmiş olmasıda ayrı bir ironi!
Kimi çekemiyorsunuz ? Benimi ? Ya da yanımda durup hayatını dilediği gibi özgürce yaşayanlarımı ?
Hayat güzel gençler.
Hayat gerçekten yaşayınca güzel.
Hayat çılgınlıklarla deliliklerle güzel. Hayat Erkek arkadaşım yapıyordu diyip yapmakla güzel değil.
Hayat senin istediğini yaptığın an güzeldir.
Kimsenin yaşamı hayatı ile yargılamadığın insanları olduğu gibi sevip kabullendiğin zaman güzeldir. Sana ters gelen bir konu hakkında yorum yapmadığın zaman saygı duyduğun zaman güzeldir. Saçma sapan kıskançlık krizlerine girmediğin zaman evde kek börek yapmaktan vazgeçip kafanı gökyüzüne kaldırdığın zaman güzeldir. Kek börek tabiki yap o ayrı bir güzeldir ama hayat ile karıştırma. İnsanlar ile karıştırma. Maddiyat ile ölçme !
Ben mazlum değilim. Hatamda var yanlışımda. Hatta hatalarım o kadar fazlaki burdan ispanyaya tüp geçit olur belki ama… Hatalarımıda seviyorum.. Beni ben yaptıkları için. Tandığım tüm insanların hayatlarına saygı duyuyorum.
Bebeğim kapaklık yazını aldığına göre şimdi çekilebilirsin hayatımdan. Dükkanın önünü boşuna kapatma !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder