22 Kasım 2014 Cumartesi

Keşke.. :/

Biliyorum ki olmayacak duaya amin demek anca bana has bir davranış. hiç bir şeyin anlamı yokken anlamsızca yaptığım herşey daha bir kaosa sürüklüyor beni. Kendimle verdiğim bu savaşın galibi kim olacak , bilmiyorum.
dün gece en çok seni özledim. Herkes dans edip eğlenirken gözlerimi kapattım. Seni hayal ettim. Tüm hücrelerimin söylediği tek bir isim vardı. Hayalin bile nefesimi keserken gözlerimi açtım .. yoktun.. etrafımdaki her insanın yüzüne baktım.. seni aradım..
sahi kaç gün oldu ?
kaç ay ?
Neredesin ?
en can alıcı soru ise kimin lesin ?
eğleniyormuş gibi yapmaya devam ettim. Gece bitti..
Başka yol yokmuş gibi Taksici evinin önünden geçti. sönüktü ışıkların.Aklımdaki deli düşünceler zihnimi zorladı. Keşkelerim dile geldi.
Keşke seninle yaşayabileceğim 24 saatim olsaydı. Gözlerinin içine bakabilseydim. sadece 1 sefer saçlarını avuçlarıma alıp koklayarak öpebilseydim boynundan. Ne kadar deli olsam da içimde saklamaya mecbur olduğum seni sana geri verebilseydim. Sana karşı takındığım bu umursamaz tavırla gidebilseydim yoluma sonradan.
Okadar dalmışım ki senli düşüncelerle alkol kanımda akarken taksicinin yol tarifi istemesi beni kendime getirdi. Telefonumu yokladım. O deli düşüncelerle aradım mı ? yazdım mı ? diye. sterildi herşey.. ve sen huzurla uyuyordun evinde..
Beni benden alan adam,her kadehimi senin için kaldırdığım dan habersiz yeni bir güne merhaba demeye hazırlanıyorsun. Bense aklına gelmediğim bir günü daha bitirdim.
NAsıl hissettiğimin bir önemi yok bilirim ama.. Ben seni çok özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder