14 Temmuz 2014 Pazartesi

Bir Küçük Eylül Meselesi

“Çirkin insanlar güzel insanlar onları farketsin diye olmadık şeyler yaparlar..."Bizler görünmez olmaya o kadar alışığız ki... Tek bir bakışla çirkin bir insan, onu farkedene umutsuzca aşık olur." bir küçük eylül meselesi..
Tamda böyle bişey işte.
Hafta sonu evimde tv nin karşısında embesil gibi otururken tv kanalında bu film başladı.
Hep izlemek istediğim ama her seferinde bi sebeple ertelediğim bir filmdi.
Film tahmin ettiğimden farklıydı. Normal bir kavuşamamalı zengin kız fakir oğlanlı tatil aşklı bir filmdi kafamdaki..
Canlandırdığım belki biraz uymuştu ama.. Film gerçekten beni çok etkiledi.
Özellikle Eylül’ün içinde bulunduğu durum ve Tek’in duygusallığı.
Normal şartlarda erkeklerde eylül tarzı durumlara alışık olduğumdan Rollerin değiştirilmiş olması filme farklı bir hava katmış.
Romantik filmleri pek izlemem. Aşk filmleri oldukça fantastik gelir bana ama.. Ne bileyim bu film bi başkaydı.
En son bir elimde kahve bir elimde peçete ağlıyordum.
Filmin son sahnesinde o Eylül’ün korkuluğu öptüğü sahnede..
Kendimi korkuluk gibi gördüm.
Bir türlü meselesini halledememiş tek gibi..
Karşısındaki insanı mutlu etmek için ona farklı şeyleri gösterme amacını üstlenip “bak aslında bi de bunlar var” demek isterken kendi mutluluğunu hep arka tarafa atan, o mutlu oldukça mutlu olan bi korkuluk gibi.
“Hayat ayrıntılarda gizlidir” diyen birine hayatın aslında hangi ayrıntılarda gizlendiğini göstermek isterken görmezlikten gelinen küçük bir ayrıntıyım. O ayrıntılara saklandığını düşündüğün her ince detayın içinde nice detaylar varken gördüğünle yetinmeye ne yazıkki ayrıntı denilemiyor. Birde benim gözümle bakabilseydin ya da benim gözümle bakmak için bana bir şans verseydin ayrıntının ne olduğunu belki anlatabilirdim.
Deniz kenarında midye kabuğu toplamak kadar kolaydı aslında. Midye kabuğu denizin kenarında güzelken bir akvaryumun içinde ne kadar güzel durabilir ki sence ?
Bu hikayenin ana kahramanı benim. Aslında Filmdeki Erkek kahraman “ Tekin” benim…
Kendi hayatımın başrolünü üstlenmiş ve birçok figüranla oyuna devam edende benim.
Eylül’de gördüğüm o uçarı umursamaz karakterde benim.
Tekinde gördüğüm duygusal karakterde.
İnsan 2 karakteri içinde barındırıyorsa eğer.. Benim ayrıntımda gizlenen hayatı artık siz düşünün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder