21 Temmuz 2014 Pazartesi

Oymak Beyiniz Hazır :)

Evet,
Yaz tatilimizin ilk durağı bu sene çadır.
Bizim çocuklar ve bizim kızlarla
 Benim 1,5 günlük güzel ve hüzünlü çadır maceramdan kıskanmış olacaklar ki bayramda 3 gün sahilköyde çadır kuruyoruz. Daha doğrusu kurulmuş bir çadır kente gidiyoruz. Yoksa bizimkiler buna bende dahil çadır felan kuramayız. .
Tecrübeli olduğum için beni oymak beyi seçtiler :D
Bende ozaman “flama hazırlayın benim çadırım kırmızı olsun yoksa zinhar kalmam” dedim. Onuda ayarladılar.
Kamp ateşi için sen bilirsin gamük oda sana ait dediler.Allahtan gittiğimiz yerde hazır yakılmış olanı varda koskoca sahilköyü yakma gafletinde bulunmaktan kurtuldum 
Whatsaapta 2 haftadır bunun üzerine planlar yapılıyor. Organizasyon tamam. Çadıra onu getirin bunu getirmeyin… aman şarabı unutmayın. Sırt çantası yeter … gece için kalın bişiy alın kıçınız donar blaa blaa blaa.. Olta getiren bi arkadaşımızda var ki denizden nasıl bir şey çıkartacak çok merak ediyorum. Sanki kulelide balık tutacak . Söylediğinde bayağı bi gülmüştüm . Halende gülüyorum o ayrı.
Tatilin her türlüsü candır. Yıllardır çeşmede beachlerde tatil yapan biri bu sene özüne döndü. Daha salaş daha eğlenceli bir tatile merhaba diyorum. Eğlence varsa orada biten biri olaraktan sırt çantanızı alın gelin diyorum.
Okey takımımız hazır. İçkiler zulada. İçki içmeyene ayran hazır.
Kızartma yapılacak 1 kova.
2 şort 2 tişört bir şapka.
Makyaj malzemesi yok..
Topuklu ayakkabı yok.. Yerine Parmak arası terlik nemlendirici krem var.
Arkadaş kardeş dost herkez hazır..
Gami hazır.
Bi sen yoksun. Ve biz çok eğleneceğiz..
Öyle işte..
Olsaydın bu sefer gece denize girerdik.. Söz bak valla..
Gelecekteki Sevgiliye Not: Sen şimdiden bir çadır edin canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder