10 Temmuz 2014 Perşembe

Rahat Batması

Uzun zamandır yüzümde gülücükler eksik olmuyordu. Sevgi kelebeği gibi ortalığa gülücük saçıyordum. Derdim sıkıntım tasam yoktu. Kafam rahat kafamı kurcalayan bişiy yoktu. Yalnızlığa bayağı bi alışmıştım.
Ohhh hayat bana güzeldi. !
Sonra rahat battı..!
Kafamı gömdüğüm o kum yığınından bi çıkartayım dedim etrafta neler oluyor. Çıkarttığım gibi geri sokmak istedim ama çıkartmış bulundum bi kere.
Unuttuğum ne varsa kısacık bir süre içinde bir bir yaşadım.
Arkamdan atlı süvari kovalıyormuşcasına. Aşık oldum, hayal kırıklığına uğradım, düzen yine aynı değişmemiş. Tabi ben bunları kendi kendime yaşadım o ayrı. Hepsini ışık hızı ile yaşadım üstelik. Ben bile anlayamadım. Kendi kendine gelin güveyn oldum. 18 lik ergen gibi !
Ve yıldıran dejavu.. Ve anladımki Saflıkta master yapmış biriyim. Bu seferde tescillendim.
Yaz aşkları çabuk unutulur derler.
Lan bari yaz aşkı olarak yaşasaydık ne vardı yani ? Nasılsa eninde sonunda depresyona girecektim ne die bu kadar acele ettirdinki ?
Telefonum çantamda duruyor. Sessizde.
Bakmıyorum.
Acil biri arasa ölüyorum ben dese 3 gün sonra haberim olacak. O kadar soyutladım kendimi . Yaptığım tüm planları unutur oldum. Dün bi arkadaşımla buluşacakmışım.. Kız kadıköyden aradı.. e nerdesin ? Bi bilsem nerede olduğumu seni bekletirmiydim orda be güzelim..
 İş yerinde estirdiğim terörün haddi hesabı yok. Ağzımdan salyalar akarak sürekli bi kavga halindeyim.
Çöken outlook’umu yapamayan bilgi işlemciye.. zaten ne boka yarıyorsunuz ki diye carlayan bi tip oldum. Bana neyin var neden böle oldun diye soran arkadaşıma verdiğim cevabı buraya yazmayayım. Sanırım kız bi daha benimle konuşmayacak  oda çok üstüme geldi napim ya..
Yalnız kalmak istiyorum evet.
Gidip bi sahil kasabasında mal mal denize bakmak istiyorum.
Kendimi neden böyle bir şeyin içine soktuğumu anlamaya çalışıyorum.
Çok mu gerek vardı. ? Ne diye düzenini bozdun ki.. Biz buna huzurun kıçına kaçması diyoruz. Şimdi ayıkla pirincin taşını tek başına. Kimseye bişide söyleyemezsin. Kimseyi suçlayamazsında. Tek sorumlu tek suçlu sensin çünkü. Bir insan bile bile nasıl lades derin canlı örneğiyim.
İçinde bulunduğum bu saçma sapan ruh halinden çıkmak istiyorum.
Yine şarkılar söylemek yine çılgınlıklar yapmak istiyorum.
Yine masamda gelen bir maile kahkaha atmak istiyorum.
Bilgi işlemci arkadaşı arayıp yaptığım densizlik için gerçekten özür dilerim demek istiyorum.
Kadıköyde beklettiğim arkadaşımın gönlünü almak istiyorum.
Telefonumu sessiz mod dan çıkartıp gelen mesajlara cevap vermek istiyorum.
Kafamdakini unuttup hayatıma kaldığım yerden devam etmek istiyorum.
Yapabileceğimi biliyorum.
Ancak aklın vakitsiz unuttuğunu gönül zamansız dile getirirmiş. Ondan korkuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder