23 Temmuz 2014 Çarşamba

Passaporta gidiyore olaaaaa !

Passaporta gidiyore olaaaaa !
Madritte boğa güreşlerini izlemek güzel olurdu diyerekten Amsterdam hayali kurup Roma üzerinde yoğunlaşıp Barcelona ya gidiyoruz. Ne alaka dimi 
Aslında Amsterdam dedik ama benim kıbrıs harici ilk yurt dışım olacağı için Roma’dan vazgeçip İspanyada karar kıldık. Önce ne istediğimize bi karar verelim dedik. Düşündük taşındık. Tartıştık. İnce eleyip sık dokuduk. Roma mı Amsterdam mı Venedik mi Barcelona mı ?
Sevgili İspanyollar,
Ülkenizi seçtik. Şanslısınız. Hava alanında pasaport kontrolünden sonra CARLOS MARTIN ‘in bizi karşılmasını istiyoruz. Kasım ayında ülkenizde kısa bir süre ikamet edeceğim için olası küçük olaylar için şimdiden özür dilerim. İspanyol kadınları için tehlike arz ettiğimizin farkındayım . Ama inanın pekte umurumda değil.Allahtan tehlikeyi seviyorum da sıkıntı yaratmıyorum.
Nedir bu İspanyol mevzusu. ?
Olurda Barcelonanın maçı olur izlemeden zinhar gelmem .
CARLOS MARTIN ile bir akşam yemeği yeme hayali her türk kızının hayalidir elbet ! CARLOS MARTIN erkekse bizim etrafımızdakiler ne allasen !
Madritte boğaları sokağa saldıkları güne denk gelsem diye düşünüyorum.
Andrelanini seven birinin önünde hangi boğa durabilirki. ? Fethiyede yamaç paraşütü yapmak istediğimi duyan annemin “binersen hakkımı helal etmem”diyişi kulaklarımdadır halen. O yüzden bu boğa ve madrid olayım mümkünse aramızda kalsın. Yoksa annem konsolosluğu ayağa kaldırır ülkeye girişimi engeller maazallah ! 
İspanyollar..
Sizleri filmlerde gördüm. Gerçekten uzun saçlı ve ellerinizde gitarlamı dolanıyorsunuz ?
O kadar seksi ve romantikmisiniz ?
Hepiniz birer CARLOS MARTIN misiniz ?
Bizim türkiş adamları gibi hödük değilsiniz dimi ?
Belki bir ispanyol şarabı yudumlarken hayatımın aşkı ile karşılaşırım.
Umarım hayatımın aşkı İspanyaya gelmiş bir türk olmaz die içten içe dua ediyorum. Malum belayı çeken bi tipim. Koskoca ülkede bir türkü gider bulurum.
Az evvel annemle konuştum.
Bizim kızlarla İspanyaya gidiyoruz dedim. Yoksa ön balayımı dedi. Canım annem.. Halen bi umut benim aşık olup romantik bi eş seçeceğimi düşünüyor. Kendini buna inandırıyor.
İspanyaya neden sevgilimle gidimm allasen.!
Bu amsterdama sevgili ile gitmek gibi bişiy. Diyemedim tabi…
Biz kızlar eğlenmeye ispanyayı birbirine katmaya geliyoruz.
Varsın gerisini İspanya düşünsün..
Olaaaaa ! senyoreeee !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder