9 Temmuz 2014 Çarşamba

ÇOCUKTA YAPAMADIM.. KARİYER'DE !

Her sabah 7 de uyanıp sanki gece bir goril ile sevişmiş gibi o derece kabarmış olan saçımı aynanın karşısında yatıştırmaya çalışıyorum. Tek gözü kapalı daha ayılamamış bi şekilde güne merhaba diyorum. Daha millet sabah sevişmesi yaparken sevgilileri ile ben Yeşil çayımı yapıp dolabımı açıyorum. Gözüme takılan ilk şeyi üzerime geçiriveriyorum.
Her sabah aynı kedi aynı yerde .. Aynı insanlar aynı saattte yolda yürüyor. Aynı araç yine aynı ışığa yakalanmış..
Çok sıkıcı..
Bu ara ciddi ciddi düşünüyorum. Kıbrıs’a gidip sperm bankasından çocuk sahibi olmayı. Yalan değil. Ne kadar deli yapılı biri olduğumu bilenler şimdiden beni frenlemeye başladı bile diyebilirim. Düşüncemi paylaştığım insanlar bu şekilde bebek sahibi olacağıma evlenmemi söylüyorlar. Sanki doğru adam vardıda ben evlenmedim.
Neyse.
Kariyerimde gelebileceğim yerin en iyi yerindeyim. Bundan sonrası kendini tekrar etmek olacaktır. Yıllar önce “ne bebeği yeaaaa kariyer yapcem bennnn” dediğim insanların şuan 2 çocuğu ve mutlu bir yaşantıları var. Ha onlara sorarsan bekarlık sultanlık. Ama bana sorarsan benimki sultanlıktan çıktı artık. İmparatorluğa doğru yol alıyor.
Kalp kırıklıkları ile dolu olan şu derbeder gönlüm … Bu çok arabesk oldu farkındayım.
Öküze tapan hint kızı gibi olan.. Bu da argo oldu..
Gönlümün prensini çirkin kızlara kaptıran.. Bu da kıskançlık dolu oldu..
Doğru adamı bulacağım diye..
Ay ne saçmalıyorum ben..
İş yerinde mailime gelen maillere göz gezdiriyorum. Cevaplanması gereken bi ton mail varken ben blog yazıyorum. Telefonuma gelen mesajlara zor bakıyorum. Hatta hiç bakmıyorum. Bugün farkettimki 3 gündür makyaj yapmayıp saçımı tepeden topluyorum ! Ve ellerimde o je yok.!
Kariyerinde zirve yapmış bir kadın .Aynı anda aşık olan aynı anda üzülen aynı anda kazık yiyen. Aynı anda kırılan.
Ama olsun kariyer yaptım !
Başlarım böyle kariyeri ulan.
Böyle kariyermi olur.
Sabahları öperek uyandıramayacağım bir sevgilim yoksa , akşamları yemek hazırlayacağım bir telaşem yoksa Bu giydiğin elbise sana yakışmamış diyebilecek biri yoksa.. Beraber tatil planı yapamayacağım biri yoksa, Şu içimde olan sevgi yığınını verebileceğim sevgi manyağı yapabileceğim biri yoksa.. napim kariyeri ?
Kariyerimle başbaşa kaldım anlayacağınız.
Elde var sıfır. Zaten gönlümüde kapatmışım zinhar açmam bi daha .. Eee neyi bekliyorum ki ?
Aşık olduğum kişiden bir bebeğim olmayacak anlaşıldı. Bunudamı kendim planlayacağım. İş başa düştü gamük. Bir çocuğa hem anne hem babada olurum evelallah. Her işi kendi başıma hallettim. Bir bebeğimi halledemeyeceğim !
Hayatımın kısa bir özeti aslında. “ÇOCUKTA YAPAMADIM KARİYERDE !”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder