22 Temmuz 2014 Salı

Neymiş Bu Mutluluk ?

Sen hiç hayatın sana getirdikleri ile mutlu olmaya çalıştınmı ABİDİN ?
Sözde hepimiz hayatın bize getirdikleri ile mutluyuzdur. Hayatımızı canımızın istediği gibi yaşar hiçbir şeyi kafaya takmaz eller havada gönlüm hovarda takılıp dururuz.
Kimi kandırıyorsunuz ? Kendinizi mi yoksa karşınızdakini mi ?
Önce bi düşünün.. Savrulun.. Kurtulun şu saçma sapan duygulardan !
Kimseyi kandırmadığım aşikar. Neyse odur değişmez kuralım. Bugün mutluysam tanrıya bugün mutlu olduğum için şükür eder,şarkılar söyler gülücükler saçarım. Ama bugün mutsuzsam yurt dışındaki halam bile bilir bugün mutsuz olduğumu.. Annemin içine doğar kız kardeşim gamüklü mamüklü cümleler kurar.
Hayat size verir.. Siz sadece GÖRMESİNİ bilin…
Hayatın bana getirdikleri neymiş bi bakalım..
Güzel bir işim var. Kariyerimde zirvedeyim. İşimi seviyorum. Kendi paramı kendim kazanıp gırtlağa kadar borca batsamda aman yaaa ko g.tüne rahman gitsinlerdeyim. Bu sıkışıklıkta yurt dışı seyahati bile planlıyor pasaport için gün sayıyorum.
Etrafımda beni seven benim de çok sevdiğim bizim kızlar grubu var mesela. Spor salonundan.. Hani göze geleceğiz diye diye araya nifak sokmaya çalışılan grup.. Beraberken gülmekten karnıma ağrı girerken sinirlerim bozukkende beni dinleyen fıstık gibi arkadaşlarım canlarım var. İyiki varlar dediğim insanlar … Değerlerim.. değerlilerim…
Bir kız kardeşim var mesela. Bi gamük dedimi dünya duruyorsa en depresyon halimde yüzümde sırıtmaya sebep olan. Benim diğer yarım mesela o. Benim tezatım benim tersim. Ama bir elmanın kurtsuz tarafı. Kurtlu tarafı benim bu arada .. Varlığı ile hayatımı dolduran benim bir tanecik kardeşim.. Her ne kadar eve kedi alınmasına karşı çıksada. Medikim o..
Güzel bi ekibim var iş yerinde. Bazen beni dellendirselerde herzaman çok sevdiğim cici çekirdek ekibim.
Birde Nagim var. Ara ara kopsakta ama bildiğim hep var olan. Komik beni benden alan bana geri veren. Alkol aldığımda beni eve sağ salim taşıyan. Tek parça taşıyan. “kapının önündeyiz bak gami sakın ses etme “diyen. Taksiciye hayat hikayemi anlatırken müdahale etmeyen hayat hikayemi benden daha iyi bilen. Herzaman yanımda olan ve olmayada devam edecek olan.. Yaptığım hiçbirşey için beni yargılamayan.. aferim devam et hayat senin diyen.. Nagişim.
Afroditim gül’üm var.. sofu arkadaşımız İsmailimiz.. Adamın kare kökü Birol’umuz.. Velicanımız var.. Annem var ! en kutsal varlığım ..
Ve bir sevgilim yok.. 2 yıldan fazladır yok.. Hayatıma ne zaman birini almaya çalışsam nerde imkansız adam gidip onu bulduğumdanmıdır nedir bilmiyorum ama,
Yahu bu kadar güzelliğin içinde olmuş yada olmamış.. Oda benim nazarım olsun..
Unutmayın.. Varlığı ile bişey değiştirmeyenin yokluğu bişey ifade etmez.
Hayat bana o kadar güzel değerler verdiki.. Etrafı çokca kalabalık olupta mutsuzluktan saçmalayan insanlardan değilim en azından. Ne istediğimi gayet biliyorum. Ne yaptığımı nerede durmam gerektiğini.. Değerlerimin kıymetini biliyorum.
Ve tanrıya şükür ediyorum..
Beni bunca güzellikle onurlandırdığı için..
Ve hayatı gerçekten AYRINTILARINI görerek yaşıyorum. Lafta değil.. İçinde özünde..
Abidinlik etmeyin.
Hayatınızdakilerin kıymetini bilin.. Size değer katan insanların değerini bilin.
Sizi mutlu edenleri görün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder