23 Temmuz 2014 Çarşamba

O da mı Evlenmiş !

Heyt be gami.. Kim derdiki birgün ekranına düşen nikah davetiyesine bakıp pis pis sırıtacaksın diye ?
Hani insanın yüreği hop eder, boğazı düğümlenir, kanı çekilir, ateş basar, midesine ağrılar girer, kulakları uğuldar..
ha işte onların hiç biri olmadı.
Kendime hayret ettim doğrusu.
Gayet sakin ve boş bi şekilde davetiyeyi inceledim. Sırıttım.
Hatta bizim kızlarla konunun geyiğini bile yaptık. “ay nikaha giderken hazır memelerde dolgun yeni aldığım straplez elbisemi giyeyim. Saçımıda gelin topuzu yapayım. 3.bi yerde 2 si başka tarafta takayım eee boş gitmek olmaz”
“ya da neyse evlendikten sonra evine çiçek yollarım, Tebrikler bir öküz le evlendin!” diye”
Hatta bazı ahbaplarla fizibilite çalışması bile yaptık.
“ ya hu bunun gibi bi dağlı böyle hem zengin hem güzel bi kızla nasıl evlenebiliyor. Hadi kız şımarık salak ailesi nasıl göz yumabiliyor”
“eee allah herkeze çirkin şansı versin diye boşuna demiyoruz bacım !”
“Böyle bir hatunla kadın halimle ben bile Hollandaya gider nikahı basardım. Gelecek garanti “
“kız okadar aşıkki bizimkinde olan eksiklikleri sanırım 30 una gelince anlamış olacak, yazık”
Yani adam haklı. Kız kendi tc numarasını twitter gibi bi yerden alenen paylaşacak kadar ergense adam napsın. Bulmuşken kaçırmak elbette istemedi.
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş demeyin. Olayın özü derini çok farklı. Çünkü prenses diye hitap edilen kız çocuğu için üzülüyorum o kadar..
Bir adam bir kızın hayatına nasıl sıçar 3.perdesini izleyeceğiz önümüzdeki günlerde.
Çünkü bir adam ne ise o dur ve asla değişmez. Ne bir aşk değiştirebilir bir öküzü nede para. Öküz öküzdür. Kanında var bikere ! Buraya yazıyorum. Ben malımı tanıyorsam benimle birlikte tanıyan herkez tanıyorsa bu işte üzülen tek taraf hanımefendi olacak.
Ben mi..
Mutluluklar diliyorum canı gönülden. Bir zamanlar kolumu istese hiç düşünmeden kesip verebileceğim o şuursuzca sevip taptığım adam evleniyor. Ne bir sevgi ne bir aşk.. kin nefret.. Yani kendimi zorluyorum bişiy hissedeyim diye ama yokk.. Hissedemiyorum. Sadece sırıtıyorum. Beni arayıp soran arkadaşlarada aynı durumdayım. Yahu evlensin zaten bende onu istiyorum ! Çünkü gerçekten zerre umrumda değil.
Yahu acaba üzülmem yada kendimi köprüden felanmı atmam gerekiyor burda onu bi anlayamadım.
Kendimi ilk defa bu kadar şanslı hissediyorum. Böyle bir beladan kurtulduğum için.
Boşuna dememişler..
“olsun diye dua ettiğinize birgün iyiki olmamış diye şükür edersiniz “
Haydi paşam… Şimdi ayıkla pirincin taşını.. Ha dikkat et o taşlar bi tarafına kaçmasın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder